fortfarande ont

jag har fortfarande ont i huvudet! har haft det sen jag vaknade :S inte alls kul! idag hjälper inte ens alvedon! kan det vara spänningshuvudvärk tro? jag kan ju gå runt och oroa mig och spänna mig inför vad läkarna ska säga på tisdag om att plugga men jag hoppas det går bra :D sen oroar jag mig för om det blir behandling eller inte, hooooppas!!

kollade på twilight igår igen :D inte hela men fram till basebollscenen. sen blev klockan över 3 och alla ville sova :P har inte sett slutet idag, mest för att gustav inte vills se den förrns den finns på bra kvalié så jag vill inte förstöra för honom nu när han äntligen vill se en film som jag tycker är bra :D kanske skulle ta och bjuda honom på bio nån dag så jag får se den på bra kvalité med :D

idag har vi legat i sängen hela dagen och kollat på skidor. inte riktigt min grej men gustav satte på tvn först så då får han bestämma :P en liten regel vi har. fick dock kolla på the hills när han va ute med barro :D

nu har jag precis ätit, fisk med potatis och sås, gott! tänkte beställa hem mer bilder fast i gustavs namn :D är mycket roligare att ha bilderna på fotopapper än på datorn. pappa ska ta med alla bilder som jag och sara har på skiva hos honom :D bilder från 9an och uppåt tror jag, ska bli kul och kolla igenom alla :D

ska hem till linda och risko en sväng sen med. hämtar upp kim kl 19 så åker vi hem till annike och lämnar barro där så han slipper vara ensam. hämtar dock upp honom på vägen hem sen :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0