fika

imorse va jag piggare när jag vaknade så jag bestämde mig för att gå upp kl 10 och ta en promenad med barro. efter kanske 10 minuter så känder set som jag hade sprungit 5 km om inte mer, fyy fan vad trött och anfådd jag va! :O
slängde mig framför TVn när jag kom in.
nu har vi precis vart ute med honom igen och denna gången blev det nog värre, fick ont ända ner mellan lungorna :S inte alls kul! sen har jag en blåsa på tån med så jag kan inte gå ordentligt. vad jag klagar känner jag men det är faktiskt inte alls kul :P

ska hem till linda och fika vid 16 :D ska bli kul! jag gustav och kim ska dit, eller jag har inte pratat med kim än men han är nog på :) tar bilen, jag pallar inte att gå :O måste pallra mig in i duschen med eftersom vi ska till inda :P ska bli skönt men jag vetredan nu hur gobbigt det kommer bli :( kommer knappt orka stå upp.
idag är iallafall sista dagen med mediciner så imorgon hoppas jag att jag är pigg och kry igen :D det brukar jag vara! såå skönt!

idag tänkte vi att vi skulle käka kött och hemmagjord pommes med bearnaisesås :D gott! längtar redan :P sen får vi se om det är något bra på TV ikväll. det är ju nått program om brittan vid halv 23 på 4an, tror det va då nångång, funderar på om det kan vara något att se. fast först och främst måste jag ju hålla mig vaken tills då :P

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0