bio

wooho! det blir behandling imorgon :D mina värden va bättre än förra gången så det är kanon! del 1 av 2 är avklarad då med andra ord :D del 2 blir att övertyga läkaren imorgon om att jag kan plugga, hoppas det går vägen! vill verkligen inte vara sjukskriven längre nu. bara 4 behandlingar kvar :D

ikväll blir det bio med, Twilight. försöker överlata gustav att gå med på twilight, hur man nu måste övertalas till det! om han nu mot all förmodan inte vill så hoppas jag att sara vill gå med :D hon svarar inte på msn nu så jag vet inte om hon kan.

nu blir det dammsugning och lite småplock. pappa kommer imorgon och då kan det inte se ut såhär :P självklart vill jag också bli av med skiten men nu får man tummen ur iaf :P

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: sandy

Vad kul :) eller ah kul och kul, men vad kul att du kan åka iväg och sådär

2008-12-15 @ 15:06:10
URL: http://malibub.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0