bilddagboken

sitter med min nya dator och min nya externa hårddisk och lyssnar på per gessles nya album som jag fick av pappa igår med :D håller på att ladda upp alla bilder som han hade med sig på bilddagboken, det kan ta lite tid för det är en del bilder. bläddra tillbaka till 2004 för att se från början och sedan är det bara att gå från månad fär månad :D

fick några tidiga julklappar igår när pappa va här eftersom vi inte ska fira med honom iår :( tråkigt tyker jag, nästa år ska jag fira med pappa har jag bestämt nu :D
det jag fick va iaf en mixer från farmor och farfar :D en sodastreamer från pappa :D en extern hårddisk på en terrabyte (stavas det så) det är alltså 1000 gb tror jag så det ska väl räcka ett tag :D
sen fick jag en laptop men det va mer en present för att jag ska börja plugga :D
så tack pappa och farmor och farfar för julkapparna :D

nu ska jag fortsätta med bilderna. ska nog varna er som kommer vara med på bilderna att det kan bli pinsamt, men jag kommer givetvis lägga upp fula bilder på mig själv också :P

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0