behandling

idag har jag haft fullt upp hela dagen. började med att gå upp halv 9. tog en snabbis med barro uppe i parken så han fick springa av sig lite sen åt jag frukost lite snabbt, gjorde mig iordning och åkte in till sjukhuset. idag slapp jag vänta nånting, dom kom och sa till mig prick 10, precis den tod jag skulle vara där, gött! :D kom därifrån vid halv 3, gick till apoteket och köpte kortison, tänkte att det är lika bra att ha hemma :) sen bar det av mot tornby, skulle köpa ett nytt koppel till barro. va där igår och köpte 2 nya halsband till honom, ett ljusbrunt i läder :D har jag velat att han ska ha länge, så fint mot avrt och så köpte vi en sån där sele att ha runt nosen på honom så han inte kan dra :d kanon att ha om man ska gå på stan bland massa folk. när vi kom hem testade vi dom nya halsbanden och dom passade bådatvå, det i läder va lite stort men då har han något att växa i :D av någon anledning började han tugga på sitt koppel vilket han aldrig gjort förut så jag skrattade bara lite och tänkte inte mer på det. när vi skulle ut 5 minuter senare så såg jag att det va nästan av, därför va jag och fixade nytt koppel idag :D fick ett koppel och ett till halsband för 69 kr :D vi behövde ett nytt haldband med :S det nya i läder som jag tyckte va så fint gick sönder idag :( svårt att förklara ur men som tur är så har jag kvar kvittot så jag ska lämna tillbaka det imorgon :)
åkte sedan hem och tog en skogspromenad med barro (gustavs fot är fortfarande inte såppas bra att han kan gå långt, knappt kort heller så jag fick gå ensamn. kim hjälpte oss med promenader när jag va på sjukhuset, tackar :D
när jag kom in med barro diskade jag sen åt vi, det blev wook. dammsög efter maten och dammade lite. sen har jag tagit ner hyllan som vi har i sovrummet, pappa har köpt en ny åt oss med lådor istället :D måste ha nånstans att ha min dator och alla skolgrejer :D tack pappa!!
när man äntligen trodde att man va klar så ville barro ut så vi va ute i kanske 30 minuter :) det va skönt ute så en promenad satt fint!
så nu äntligen har jag sattit mig ner en stund, ska snart ta en dusch och sen ska jag och gustav kolla på Hitman :D sen blir det sängen. pappa och sara är här vid halv 10, ska med dom in till lkpg så att jag kan lämna tillbaka halsbandet :)
äääh! kom på en sak jag inte hunnit med än, packa upp. orkar inte :P får ta det imorgon, hinner jag inte då så får jag ställa in väskan i sovrummet så den inte står framme och är ivägen :P

en dusch nu då, eller först ska jag läsa aftonbladet. fixade alla papper till csn igår med så nu väntar jag bara på svar fall jag får studeilån eller inte men det tror jag väl :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0