bästa!

nu kanske ni undrara vad som är bäst och det ska jag tala om för er: min behandling idag :D så varför va den så bra då? jo, läkaren sa okej till att jag får börja plugga :D är superglad! det enda jag är orolig över är hur jag ska orka gå upp så tidigt :S men man vänjer sig väl :P
sen sa dom inget om finland heller så jag gjorde inte heller det :P ville inte riskera ett nej. en annan rolig sak var att pappa va med :D alltid kul med sällskap. vi käkade lite lussebullar, fixade med min nya dator (TACK PAPPA!!!) sen kollade jag igenom alla bilder som jag och sara har tagit sen 2004 och pappa läste tidningen :)
när behandlingen va klar köpte vi en Noseoil på apoteket, den hjälper mot torra slemhinnor i näsan vilket dom trodde jag hade eftersom jag blöder näsblod så ofta. det är en reaktion av cellgitet tydligen. åkte sedan vidare till ikea och köpte en byrå med 3 lådor att ha bredvid datorn så vi kan ha modemet och routern där så slipper det stå på golvet :D det blev jättebra!! sen fixade vi lite grejer på biltema och sen handlade vi. innan vi åkte hem till sara var det en annan grej jag va tvungen att fixa nämligen gustavs julklapp :D
hos sara käkade vi sallad som vi köpte på maxi, den va god. drack glögg och år lussebullar igen :D sen öppnade pappa sin julklapp från oss och han blev jätteglad :D en flaska Mackmyra Whiskey. pappa har tjatat en del om den och att han vill ha den men att han inte hittat den men det gjorde vi ;D anledningen till att den är så ovanlig är att den är svensk tror jag.
åkte hem till oss efter det och kopplade in den nya routern och sen kollade vi det trådlösa nätverket i datorn fungerade och det gjorde det :D
tack pappa igen för allting!!!! :D :D

och till gustavs julklapp då. han sa förra veckan att Franz Ferdinand skulle komma till svergie och spela och att han ville dit så jag bestämde mig för att köpa en biljett till honom :D och anledningen till att han fått den idag och inte på julafton är att han måste fråga nån (rasmus) om den/dom vill gå med och jag ville inte riskera att biljetterna skulle ta slut eller att ingen ville gå med.
gustav ringde rasmus på en gång och han ville verkligen gå med :P vilket jag nästan visste så nu slipper han gå själv :) och vad glad han blev då :D älskar att göra folk glada speciellt mamma och pappa som hjälper mig så mycket :D

hade velat se titanic med men gustav va snabb och sa att han minsann skulle se doom kl 21 så nu sitter jag här istället. ska väl gå och lägga mig snart, börjar bli trött.

har alltså haft fullt upp idag men det är bara kul!

god natt!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0