bahandling nr 11

igår åkte jag och mamma in till sara en stund. hon skulle hjälpa henne och sy hennes gardiner så jag åkte med för att hålla sällskap :) kollade på 2 1/2 men :D sen blev det sjukhuset och sen färjan :D mamma hade köpt skumtomtar som vi åt och till det drack dom glögg men jag fick nöja mig med alkoholfri cider men det va med gott :D
åkte hem efter färjan och kollade på boston tea party ;D dock så va inte detta avsnittet så bra faktiskt, man skrattade inte så mycket som man brukar, förutom åt Patriks snygga tröjor i Veckans macka :D alltid lika underhållande!

idag hade jag ställt klockan på 8, inte alls kul! mamma gick upp kvart i för att duscha så jag tänkte att det är ingen idé att ligga kvar så jag gick upp och tog en sväng med barro :)
kvart i 9 bar det av mot lkpg för behandling. vi kollade på Gladiater, käkade pastasallad och spelade kort :D trevligt! när vi va klara hade vi typ 2 timmar att ha ihjäl innan mamma skulle med bussen från linkan. vi kollade efter nya tofflor till mamma för barro hade visat sitt missnöje med att vara hemma sjäkv genom att tygga sönder hennes andra :P tyvärr så hittade vi inga. kollade på HM också och där hittade vi inget heller. tog en fika på gyllen med :D jag tog en stor cola (skittörstig!) och en kanelbulle, mamma tog kaffe och saffransbulle och pepparkaka :)
åkte bort mot stationen där vi fick vänta i kanske 30 minuter men det gick ganska fort ändå. så nu är min kära mamma påväg hem :( har vart kul att ha haft henne här :D

nu är det handbolls EM för damer som jag ska se :D matchen började precis men man missar inte så myclet i början, det är ju i slutet som det gäller.

varma mackor blir det ikväll också :D gustav har ju inte ätit något idag när vi har vart borta, slarver!

älskar dig gustav!


Kommentarer
Postat av: sara

svar på din kommentar: ja det var kul :)

såg du hela handbollen? hur kan man tappa en sån halvtidsledning?? hoppas det går bättre i nästa match

2008-12-02 @ 20:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0