3.45

sådär, då va man hemma igen. har precis ätit, det fick bli kycklingkebab med pommes, helt okej men inte det bästa jag ätit.
skulle dammsuga medans gustav fixade maten men när halva lägenheten va klar och jag hade det värsta kvar så blev påsen full och givetvis har vi inga nya hemma :O måste vi fixa när vi storhandlar när jag kommer hem igen.

det är verkligen inget på tv idag heller! gustav kollat finska Uutiset :P får mig bara att längta ännu mer tills vi åker inatt :D hoppas dom har massa snö där!

packade förut med och jag har fått plats med allt i min svarta väska :D riktigt stolt! har lagt ner kartongen med perukerna och en stor handduk också och den är inte full än, nessecären är med också och den behövde jag inte ens knö ner :D mamma sa att vi skulle packa lite vilket jag tycker att jag har gjort :) bara ett par jenas med mig, ska antagligen inte in till Vaasa något, får verkligen inte bli sjuk nu innan skolan!
komemr bara ha med mig 2 par skor också, ett par vinterskor och mina springskor. det är bara springskorna jag kan ha utan att få jätteont i fötterna :S
måste lägga ner plåster med kom jag på nu! får inte glömma.
sen ska datorn med också men den lägger jag fram sen :)

har ställt klockan på 3.45, kl 4 bär det av :D

nu blir det heroes tror jag, eller om det nu är nått på tv innan :P

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0