1a december

som ni märkte så orkade jag inte blogga mer igårmen nån dag ska man ju få ta det lugnt också ;)

ska börja med att säga grattis till sandra som fyller 20 idag :D grattis!!!!

åkte som sagt ner till kvarnen igår för att kolla på skyltsöndagen. det va inget att ha tycker jag. hittade iallafall en kulkapp till stefan så nu är alla klappar klara :D skööönt!
åkte in till lkpg när vi va klara i mjölby för att hämta upp kim och sen gå på stan där men vi orkade inte åka in till stan :P så vi åkte till mio möbler istället och tus va väl det för nu är vi ett köksbord med 6 stolar rikare :D köksbordet är i ek och stolarna i fejkskinn ända upp på ryggstödet, fattar ni vad jag menar då? mer som en stolfåtölj :P dom hade nått erbjudande så om man fick ett ekbord som va 180x90 + 6 stolar med extraöverdag i vanligt tyg till för bara 5995 :D så vi slog till direkt :D

nu har jag vart på vårdcentralen och väntar på svar fårn hematologen men dom ringer nog inte riktigt än. innan 11 brukar dom ha ringt iallafall :) skulle inte förvåna mig om det blir uppskjuten behandling så jag inte kan åka :(

ska ringa folksam idag med och fråga vad självrisken ligger på så vi vet det till 100%. det stog i nån brochyr att den låg på 1500 så jag hoppas det stämmer. ska ringa veterinären med och säga att ögondropparna inte hjälper så jag hoppas vi får en operationstid ganska snart, innan jul iallafall :)

24 dagar kvar till jul nu då, 20 dagar kvar till finland :D 70 dagar kvar till sista behandlingen.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Tack tack :D känner mig gammal och fruktansvärt vis

2008-12-01 @ 13:06:18
URL: http://malibub.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0