tvungen att tacka nej

har fortfarande inte blivit sjukskriven än av tallbacken, bra gjort!! ringde dom för 2 veckor sen och då sa hon att dom hade skickat iväg sjukanmälan men det lät som om hon sa det bara för att slippa prata med mig, skitotrevlig! så idag bestämde jag mig för att ringa chefen istället för hon är jättetrevlig :D tänkte fråga om dom inte skulle kunna ringa in och sjukanmäla mig så det går fortare. dom på försäkringskassan har sagt att dom kan göra det så.
men! ringde ett par gånger och hon svarade inte. nehe tänkte jag, då får jag väl vänta en stund då. ringde igen vid halv 3 och då hade hon gått för dagen :O första dagen efter sin semester och hon går hem innan halv 3?! åååååååh! får ringa imorgon när jag kommer hem från sjukhuset.

dom ringde från universitetet i jönköping idag med. jag hade fått platsen :D jag kom alltså in. men med tanke på min sjukskrivning så får jag ju inte jobba bland massa folk eftersom jag inte får bli sjuk, får jag då plugga bland massa folk? var tvungen att tacka nej eftersom jag inte visste :( måste prata med läkaren på onsdag så jag vet om jag nu kommer in när jag ska på upprop om en vecka :D annarshoppas jag att jag kan tacka ja och få platsen men inte behöva börja förrns till våren om jag visar mitt sjukintyg.

måste prata med dom på sjukhuset, eller rättare sagt kuratorn, om fonder. gustavs mormor och roland har sagt att man kan få fonder av dom. man kan alltså få nått bidrag av sjukhuset. tåls att kolla upp.

nu ska jag kolla på tv..igen. finns inte så mycket mer att göra nu för tiden. längtar tills hundkursen börjar den 7e september :D då kan man börja träna med barro så har man något att göra iaf :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0