trött

blodprovstagningen i tisdags gick bra, fick göra behandlingen på onsdagen fastän jag hade ont i halsen :) först ville jag inte säga ngt för då skulle dom kunna skjuta upp behandlingen men sen frågade hon om jag hade ont i halsen eller nått sånt och då sa jag att jag hade det. hon tog en såndär halsodlings grej för att se så jag inte höll på att bli väldigt sjuk, vilket jag inte gjorde :D

testade min port-a-cath för första gången i onsdags med :D fick lite emla salva (tror det heter så) att smörja på en timme innan jag skulle vara där. emla salva är alltså en bedövningssalva som bedövar huden. tror jag misslyckades rejält :P hur man nu kan göra det, det blev för utsmetat så jag kännde givetvis när hon stack igenom nåle, men det va inte så farligt. typ som i armen fast man kände bara sticket och sen inget av nålen :D skönt det!

när hon skulle ta ut nålen va hon tvungen att använda båda händerna så jag fick ta en sån där spruta som man sprutar koksaltlösning med och spruta in i port-a-cathen :D det var skitkul :P haha! så jag skulle spruta in det sen när hon sa stopp akulle jag sluta och hon skulle dra ut nålen, dream team vill jag lova ;)

känns som om man inte gör annat än att kolla på tv nu för tiden :O och det värsta är ju att det inte ens finns något bra att kolla på :( speciellt inte på dagarna. är jätte rastlös, vet inte vad jag ska hitta på, känns så meningslöst. jag vet att jag har barro och att han och jag kan gå ut och gå men han får ju inte gå hur långt som hellst än, inte bra för hans leder. kanske skulle ta en promenad med han iaf, får gå sakta och i hans takt. lite musik också kanske :D
dammsuga skulle jag kunna göra med, det behövs varje dag nu vill jag lova :P barro fäller så jag vet inte vad.

prommenad var det..

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0