ovant

imorse gick jag upp 10 i 8 :O inte illa. käkade frukost och gick en sväng med barro :D sen bar det av till sjukhuset för blodprover. sjuksköterskan va tvungen att sticka mig 2 gånger. första gången kom det knappt nått blod, så hon vred och vände på nålen i armen på mig men inget hände. så hon fick dra ut den och sätta i en annan med en liten slang på, även den fick hon lirka med i rmen men sen flödade det på :D lite obehagligt.
sa till henne att jag hade ont i halsen med så jag fick prata med en läkare också. han kollade i min hals och sen tog samma sjuksköterska prover i halsen på mig med. dom har inte ringt under dagen så jag antar att proverna inte visade något så imorgon blir det behandling nummer 3 som planerat. zandra följder med och håller mig sällskap :D

tänkte ta en sväng med barro när han vaknar med :D gustav har tagit han hela dagen förutom imorses, men han kanske vill gå med mig ändå :D får hoppas det!

har inte vågat lägga upp bilder på min nya "frisyr" på bilddagboken än heller. inte på perukerna heller för den delen. får se när jag tar mod till mig. ville inte ens visa mig utan mössa på sjukhuset idag och där vet dom ju ändå varför jag inte har ngt hår kvar, men men. kan ju säga att jag tyckte väldigt mycket om den med rakt hår :D den med lockigt måste jag nog vänja mig med lite till. grejen är att det känns som att alla, även folk jag inte känner, ser att jag har peruk på mig :S igår när jag gick från frisören till bilen kändes det som om alla kollade men det gör dom förståss inte. som sagt, måste vänja mig!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag tycker du är rikigt modig sofia!

2008-08-05 @ 21:22:28
Postat av: Linda

jag tycker du är rikigt modig sofia! beundrar vrkligen dit mod.. kram linda

2008-08-05 @ 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0