löst sig

idag har jag vart med zandra en stund :D vi har fixat hennes nollnings namnskylt. tog oss ca 2 timmar tror jag. fyy vad pilligt det va. mått hit och mått dit, fyrkanter, rektanglar och allt i olika färger :P zandra köpte färgat papper på bokia så vi klippte och klistrade en hel del. till sist skulle skylten göras vattentät och teknologtät, det är fixat :D 

ska bara skjuta in här att barro är så söt när han leker för sig själv :D

ringde till hematologen nu med angående remissen jag fått att jag ska ta blodprover nu i veckan. dom hade ingen aning om varför jag skulle ta blodprover så dom sa att jag skulle skita i den kallelsen och komma den 19e som det är bestämt :D bra det! blev lite förvirrad där ett tag.

måste säga att jag längtar hem till mamma och pappa lite med :( vet inte varför men det har kommit nu på sista tiden.

hungrig som en varg är jag med, gustav borde komma när som hellst nu så vi kan börja med maten :D idag ska vi käka kyckling med ris och bearnaisesås, muuuuums!

snart är det första anmälningsdagen till högskoleprovet med, tänkte anmäla mig och få det gjort. måste orka råplugga till det med nån vecka innan :P
första anmälningsdagen till vårterminen snart också. ska söka lite mer utbildningar denna gången men jag hoppas starkt på sjuksköterska, det är ju ändå det jag verkligen vill :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0