lat

lat är nog bara förnamnet på vad jag är när det gäller bloggandet nu för tiden :S orkar inte skriva. orkar inte nu heller men får väl dra iväg nått kort. i fredags va jag i göteborg och hälsade på min sockertopp therese :D va inne på nordstan en snabbis, therese skulle ha vinterstövlar och jag en mascara :D hon hittade skitfina skor!! du lyckas alltid hitta så snygga ju :D förra vintern med. åkte till maxi och handlade lite mat och sen bar det av till Högbohöjd tror jag det hette där hon bodde, nära frölunda iaf. skitfin lägenhet :D jätte fräsh och lagom stor :D mysigt rum för sängen fanns det med :D ett riktigt kap du gjort där therese :D käkade kyckling med ris och sås sen satt vi och pratade lite :D tiden gick fort tycker jag. körde therese till hennes träning vid frölunda torg och åkte vidare hemmåt. trodde jag iaf..jag säger bara: skaffa aldrig en GPS! dom säger vart man ska men dom säger det så jävla otydligt så man hamnar fel ändå. jag skulle alltså ut på götaleden som går förbi precis utanför frölunda torg och sedan fortsätter rakta vägen till 45an som går till thn. lätt som en plätt. men nej då, GPSen skulle ha in mig henom frölunda, ut på nån stor väg sen skulle jag "svänga svagt åt vänster och sedan åt höger" what?! mena hon kurvan eller avfarten? fatta inget. tillslut satt jag fast i rusningstrafiken vid Linnéplatsen. tror det tog mig 30 minuter att komma till 45an påväg hem :P stängde av GPSen när jag tröttnade, usch! igår åkte vi från thn 20 i 8 på morgonen. hämtade bakmaskinen hos mamma och sedan bar det av mot farmor och farfar :D va framme vid 20 i 10. jacko va glad över att se oss som vanligt. han har blivit stor (alltså deras hund). åkte en sväng för att kolla på vinterjacka men dom har ju inte fått in nått än, lite tidigt kanske :P när vi kom hem igen va jag så trött så jag la mig på deras säng en stund, sen blev det lunch :D kebabsallad. åkte hem till mina kusiner innan vi skulle åka hem. min faster va inte hemma och inte linnea heller :( hade velat träffa dom med men det va kul att träffa maja albin och fredrik iaf :D tog en fika där innan vi åkte. åkte förbi lkpg med saras cykelkorg, sen handlade vi och sen bar det äntligen av hemmåt :D det har vart jättekul i thn, lugnt å allt. träffat emma och kim har jag gjort med men som ni säkert vet, borta bra men hemma bäst :D idag har jag kollat på 3 beck filmer :D ska kolla på den 4e när jag är klar här. fick låna av mamma och stefan :D va ute med barro en sväng nyss med. gick en sväng i skogen och sen bort till parken så han fick springa av sig lite med :D gustav gjorde oss sällskap. imorgon fyller gustav 23 härliga år :P jag ska baka bullar och laga mat. hoppas det blir bra :D har väldigt höga förväntningar :P kl 17 kommer annike sebastian och kim hem till oss för att käka mat och fika. tacos blir det. tyvärr så kommer det inte bara firas imorgon, det kommer nog gå en å annan tanke till gustavs pappa med :( 1 år går så fort. man får nästan tårar i ögonen när man tänker på det.. på onsdag är en speciell dag med :D jag och gustav har varit tillsammans i 2 långa år :D tiden bara flyger iväg! vi ska nog kanske gå ut och äta eller så blir det bio. jag menar, nått måste man ju hitta på :D tyvärr så blir det en minnesdag det här med. 1 år sen erik gick bort :( vilka födelsedagar/årsdagar vi kommer ha framöver, inte alls kul..bara att tänka tillbaka på det där telefonsamtalet mitt i natten.. älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0