irriterad!

som rubriken lyder är jag irriterad! väldigt irriterad! det gäller alltså dom rökande småbarnen precis utanför våran port på muren varje morgon! som ni säkert vet så bor vi bredvid Lagmansskolan, en skola för barn som går 1-9 tror jag, eller 6-9? iaf, grejen är att dom tycker att dom är så jävla coola som röker men dom vågar fasen inte visa det för nån lärare eller annan vuxen! så dom gömmer sig mellan det huset vi bor i och det andra vita huset eller så sitter dom på muren precis utanför. så varje morgon när jag går ut med barro vid 11, för det är nästan alltid samma tid, så står dom där och röker :O det är inte 2-3 stycken utan 10-15 eller till och med 20 pers!! både tjejer och killar med sina jävla mopeder! dom är alltså så många så när jag öppnar dörren där nere så känner jag inte ens en gnutta frisk luft utan bara rökluft!
vill dock poängtera en sak. jag har verkligen inte något meot folk som röker. jag skiter totalt i att småbarnen röker. det är själva grejen att dom gömmer sig i klungor med mopeder precis utanför oss.
så, igår tog jag tag i detta och ringde rektorna på skolan. samtalet va över på mindre än 2 minuter. "ja, vi ska kolla upp det och säga till dom" in my ass!! dom bryr sig inte ett skit! nästa gång får gustav ringa så han kanske fattar att det är fler som stör sig, jag sa nämnligen inte att jag bodde tillsammans med nån så förhoppningsvis tror rektonr att det är nån helt annan :D
vet inte hur mycket jag hade brytt mig i vanliga fall. brydde mig inte så mycket förra terminen (ja, dom stog där då med). men nu har jag ju inget hår på huvudet så dom stirrar! jag kan gå ut med mössa på huvudet, det går ganska bra men jag känner mig illa till mods när jag vet att dom är där. skulle dock aldrig falla mig in att gå ut utan mössa på mornarna längre. vet inte ens fall jag vill ha peruken på mig för då kommer dom säkert märka det också och då dröjer det väl inte länge förrns dom här "coola" småbarnen börjar skrika saker efter en. förre terminen när dom stog där kunde man iaf känna sig snygg vad man än hade på sig när man gick ut för jag har alltid brytt mig om hur håret har sett ut..


såg på båda menifinlaerna i handbollen förut för herrar :D gött att frankrike vann över kroatien men det va ännu bättre att island vann över spanien :D spanien som är en sån stornation vad gäller handboll :D
alltså, frankrike mot island i final där jag tror att frankrike kommer vinna, tyvärr. väligt bra matcher att kolla på iaf :D bra och jämt spel från början till slut :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Linda

Dom står där för de är förbjudet att röka på skolgården näml:P:P



Hööru, imorrn ses vi.. wiiee:D

puss

2008-08-22 @ 19:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0