hårteknikerna

i helgen var vi ju på kryssning :D vi hade skitkul!! åt god buffé på kvällen, drack lite drinkar och hade det trevligt. jag va heöt slut vid 23 så jag gick och la mig :) ¨
på morgonen åt vi en skitgod frukost buffé :D jag åt 2 tallrikar med fil och flingor och lite annat gott i, typ bär, russin, torkade bananer :D mmmmmm! sen åt jag en grov macka med gurka och sallad på + lite vattenmelon och blodapelsin :D trodde inte att jag kunde få i mig så mycket frukost.

gick en sväng på grönan på lördagen när vi kom tillbaka till stockholm. inte riktigt som liseberg men det va kul ändå :D åt en skitgod spagetti bologneise (stavas?) medans dom andra åt pizza.
va hemma vid 1 på natten, hämtade barro hos sara med så hon skulle slippa honom. han hade tydligen vart ett vilddjur :S hon hade fått koppla fast honom i badrumsdörren eller till och med stänga in honom i badrummet. tror inte att hon kommer vilja vara hunvakt igen på ett tag :P

idag ska jag in till linköping :D ska kanske hem till sara och käka lite och sen ska vi in till frisören. ska få min peruk idag :D är uppspelt! vill dit nuuu! hoppas det blir bra och att jag passar i dom :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0