då va det klart!

imorse ringde telefonen vid halv 10 kanske. först tänkte jag inte svara, nått nummer från norrköping men jag bestämde mig för att svara ändå, vilket va tur :D för det var skolan som ringde och sa att jag hade fått en plats :D blev så jäkla glad!! sa till dom att jag inte kunde börja nu men att jag ville söka anstånd så jag får behålla platsen till våren istället :D så nu har jag fått ett mail från dom med blankett och adress att skicka det till :D

igår fick jag ett par nya skor av pappa med :D ett par riktigt gåskor som jag ska ha när jag är ute med barro eller när jag bara är ute och går och det är blött ute, för dom va även vattentäta :D perfekt att ha på hundkursen om man ska vara i blött gräs :D fick en fleecetröja med så jag kan hålla värmen :D en till mössa blev det också :D tack pappa!

nu ska jag käka frukost sen ska jag nog ta en sväng ut till kusten och kika lite :D blir nog hunnebo, kanske lysekil med på hemvägen :D

imorgon ska jag vara i göteborg kl 12 för att träffa therese :D vi ska gå på stan lite sen ska vi hem till henne, vill ju se hur hon bor med :D kommer bli jättekul!! saknar dig massa!

på lördag bär det av till karlskoga för att hälsa på farmor och farfar :D min faster och mina kusiner ska vi hälsa på med. va ett tag sen jag träffade dom. efter det bär det av mot lilla mjölby igen :D saknar faktiskt gustav en hel del :(

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0