behandling

gick upp kvart över 8 imorse. gjorde mig iordning, tog en sväng med barro och sedan begav jag mig mot vårdcentralen. skulle ta blodprov inför behandlingen imorgon. när jag gick från vårdcentralen tog jag en lång omväg hem så jag fick en promenad på 45 minuter :D det va skönt!
blodproverna var bra den här gången så det blir behandling imorgon :D vilket betyder att jag också kommer åka till trollhättan imorgon :D en annan rolig sak som händer imorgon i thn är ju matchen mellan Sport och KFUM :D den är ett måste! jag hopas Sport spöar skiten ur dom och det vore så klockrent om therese kunde vara med och fixa segern :D hoppas bara jag hinner hem tills dess :) matchen börjar halv 19. therese ska iaf kolla om hon inte får va med så det blir kul :D

ska snart in på upprop i linköping :D är lite nervös men det går nog bra. blir inte besviken om jag inte får en plats eftersom jag ändå inte får börja plugga nu. om jag får en plats så ska jag försöka behålla den med tanke på att jag är tvungen att tacka nej pga behandlingen. förhoppningsvis får jag börja till våren då :D

när uppropet är klart ska jag hem igen och hämta barro, kanske äta ngt annars äter jag med mamma och stefan. jag och barro ska alltså till söderköping och hälsa på mamma och stefan som är där med båten :D ska bli skitkul!!

nu ska jag ta en dusch, sen ska jag städa och plocka bort lite. barro ska ha en promenad med, tar nog honon först :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: therese

jag ska vara med:P hann träna mer än vad jag trodde jag skulle göra denna veckan, så de blir skoj:D haha

2008-08-25 @ 19:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0