080811

inatt har jag sovit bättre än vad jag gjort på ett par nätter, men det är ändå inte bra :( vaknar hela tiden och tycker inte att jag ligger bra, vänder och vrider på mig tills jag somnar om, inte alls kul!

fick en kallelse imorse med. konstigt. stog att man kunde gå och ta blodprover till vårdcentralen, vilket är jätte bra för då slipper jag ju åka ända till lkpg för att va där i max 30 min. det konstiga va att jag skulle dit i mitten av denna veckan. grejen med plodproverna är att jag ska ta dom dagen innan eller tätt inpå cellgiftet så dom ser att mina blodvärden är normala igen annars skjuter dom upp behandlingen. så varför ska jag dit nu i veckan? då är det bara en vecka sen jag fick cellgiftet och det är ju nu som allt som ska vara brta när proverna tas inte är bra, förstår ni vad jag menar?
och om jag nu ska dit så går jag på onsdag men ska jag då avboka tiden jag redan fått på hematologen i lkpg nästa vecka för blodprov? jag är helt borta känner jag :P får hoppas att dom på hematologen vet mer, ska ringa till dom imorgon och fråga :D

jag och gustav tog med barro ut förut och kastade lute boll i parken precis bredvid oss :D tror han tyckte det va kul, jag tyckte det va kul :D måste bara lära honom att han ska komma tillbaka med bollen och sätta sig bredvid en och ge tillbaka bollen annars kan dom bli stressade. vi sprang runt och jagade honom lite, kastade bollen, jagade lite till och sen tog vi en promenad.
kom hem lagom till handbollen. sverige - ryssland. väldigt synd att dom förlorade :( tyckte att dom spelade bra! det va faktiskt nära :D känns som om det kunde blivit seger om inte tränaren lämnat in time out kortet precis när vi kvitterade så målet dömdes bort där på slutet. visst, det avgjorde kanske inte men istället för att kvittera så missade vi efter time outen och ryssland satte en och vips så låg vi under med 2 bollar istället, men men.

grattis till gustav med som inte har tagit en enda snus på en hel vecka :D han är på god väg att sluta, hoppas jag!
älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0