Mjölby eller Trollhättan?

idag gick jag upp lö 9 när klockan ringde. jag och zandra hade vestämt att vi skulle gymma istället för att springa, eftersom vi missade lite förra veckan :D var framme vid lunbybadet vid 5 i 10, då slog det mig att dom inte öppnar förrns typ 12 på måndagar för dom städar då. lite surt. ringde till zandra och förklarade läget samtidigt som jag cyklade hem till henne :D vi begav oss ut på en löprunda :D först hem till mig, var tvungen att ta på mig lite mer kläder då jag bara hade en ganska tunn låmgärmad tröja med ett linne under, trodde ju att vi skulle vara inne. vi var ute i nån timme, sprang förbi stadshuset vilket var bra för jag behövde prata med min ena chef, Bosse, om sommarjobbet. han visste inte just nu om han kunde ge mig något, även fast den andra chefen sagt att jag skulle få :P lite rörigt. så jag skulle iaf ringa tillbaka på onsdag runt kl14 när den andra chefen är tillbaka från semestern, då ska jag få reda på om jag får eller inte. om jag inte får ngt lutar det åt thn :'( vill verligen inte vara borta från mjölby i 10 veckor! men gustav ska nog vara med mig under hela hans semester iaf :D jag måste bara lägga upp det på ett bra sätt så jag får med han :D typ att jag har flyttat och lämnat alla så nu kan ju han lämna alla i några veckor :D men framför allt, västkusten! hunebo, lysekil, smögen och allt annat! man kan åka dit när jag är ledig :D en väldigt stor fördel med att jobba i thn i sommar. men men..

nu sitter jag på jobbet. har dammsugit alla rum förutom ett. har även skurat överallt förutom det rummet där alla sitter :D riktigt nöjd! nu har jag bara kvar disken, att torka av alla skrivbord och datorer. tömde även papperskorgarna :D när jag är klar med det ska jag lyssna på lite ljudfiler.
tror jag ska äta lite nu, börjar bli lite hungrig så det är lika bra att passa på innan kl 15 när dom har rast, ska dammsuga där inne då.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Linda

Neeeej lämna inte Mjölby:(

2008-04-07 @ 17:02:00
Postat av: Zandra

Ja lite surt om du måste ta jobbet i Thn, men jag kommer och hälsar på dig isf :) det är ju på västkusten man vill va ;)..

2008-04-07 @ 19:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0