klar med städningen

sådär :D då var jag äntligen klar med städningen här på kontoret! puuuh! tog mig tre timmar att:

-Dammsuga alla rum
-Skura alla rum
-Sopa bort löv och grus från trappan utanför
-Torka av alla skrivbord
-Torka av alla datorer och skärmar
-Torka av stolarnas ben som var smutsiga
-Städa toaletten
-Diska

tror det var allt :D nu har jag bara ljudfilerna kvar. gustav sa att det va 15 stycken ungefär :D äntligen lite mer än vanligt :P dock ändå inga mängder :( jag vet ju att när jag har att göra med ljudfiler så går det bra för gustav och stellan :D
back to work!


Kommentarer
Postat av: Sandy

lite svar på din kommentar (blogg.se har ett kasst system): Vi hade koll på honom med då han låg i framstupasidoläge men jag klarade inte av att ligga i stanken och gurglet. Men inte lämnade jag honom ensam inte :P Han är ju trots allt min bror

2008-04-07 @ 23:11:46
URL: http://sommarfeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0