Jönköping?

i söndags när vi va hos sara pratade jag och zandra lite om pluggandet på högskola/universitet. zandra sa att hon hade sökt till Jönköping och Örebro också för det inte va så långt dit så man fortfarande kan åka hem på helgerna om man nu kommer in där. så jag skickade in ansökan dit med :D hon hade en poäng där! dock hellre jönköping än örebro. det bästa är att om jag kommer in så ska gustav kolla om han kanske kan flytta dit han med och kanske starta upp sitt företag där :D himmla kul att han ens tänkte tanken! hoppas han gört! :D skulle betyda allt för mig! det negativa är ju att jag måste lämna alla igen, först lämnade jag allt och alla när jag flyttade till mjölby och nu när jag väl har fått riktigt bra kompisar här i mjölby med så kanske man måste flytta igen :( men som sagt, helgerna kommer spenderas i mjölby om man inte måste plugga :D tror detta kommer bli alla tiders!

en annan sak jag har tänkt på väldigt mycket (gustav är med på ett litet hörn men knappt mer än så) är att skaffa hund :D jag vill jag vill jag vill! en rottweiler! så jävla söta och fina hundar! tror jag fick upp ögonen för rottweilers när jag träffade Brasse, gustavs pappas hund :D han är sååå himmla go! har börjat läsa på lite om hur den beter sig och hur man ska sköta den :D vääääldigt mycket jobb men jag har all tid i världen :D visst att jag ska plugga och att det kommer ta upp all tid men pluggandet kommer i perioder och då jag har mycket att plugga finns gustav :D han vill med ha en!
ska fortsätta att kolla lite på internet, måste veta hur mycket det kommer kosta varje månad med och vad själva hunden kostar, skulle tro att den inte är gratis :D

   

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0