080406

idag sov vi till 11 tror jag. gustavs klocka ringde men jag vet inte riktigt när. varje gång hans klocka ringer så tror jag att det är min och att jag ska gå upp så jag nästan flyger upp ur sängen för att stänga av min mobil bara för att inse att jag ska få ligga kvar en stund till, ovärdeligt!

gick upp när gustav gick till jobbet, satte mig vid datorn en stund och sen vid TVn. kollade på Rent Hus om han från trollhättan, fyyy fan vad det såg ut hos honom! usch!
ska snart ta en dusch med, tror dick inte att jag ska duscha håret, ska ändå träna imorgon så jag gör det då istället :) man ska inte duscha håret för ofta.

vid halv 17 ska vi hämta upp zandra för att sedan åka in till lkpg, närmare bestämt till sara i lambohov. ska käka tacos och fika. hon ska bara paj idag nämligen :D mmm! får väl se om det kanske blir nån film också, skulle vara skönt att bara ta det lugnt!

nästa helg ska iaf jag och linda, och kanske lina, ut i linköping, sara skulle nog med också :D linda har fixat fribiljetter in på Blue Heaven :D kommer bli skitkul! förfest hos sara igen kanske? kommer verkligen bli en favorit i repris!

jag har verkligen kännt mig fet denna veckan :S vet inte varför för jag vet att jag inte är det men min mage har varit uppsvullen hela tiden :O inte ens på morgonen har den vart normal, konstigt! det är verkligen inte kul att ha den känslan, det finns inga kläder som passar då och man känner sig allmänt ful vad man än gör, inte alls kul!

frågan är vad man ska ta på sig när vi ska hem till sara. något snyggt men ändå något som är skönt att sitta och kolla på film i :D tror det blir leggins och nån lång tröja, alltid lika skönt att ha på sig.

igår när vi skulle hem till zandra och eric tänkte jag ha bara vanliga nylånstrumpor på mig :D hade ett par i en låda som jag ansvänt en gång och som jag försöker hålla hela, skulle tro att ni vet hur svårt det är att inte ha sönder dom :P iaf, satte på mig dom och till min glädje så såg jag inga revor :D jag hade lyckats! gick ut mot hallen och då kännde jag att det klibbade lite under hälen, precis som det kan göra när det gått hål och givetvis var det hål under och en reva längs med vaden :( då var det bara att tänka om och ta på sig något annat. hatar när man inte kan ha på sig det man planerat! jag planerar alltid dagen innan vad jag ska ha på mig eller iaf några timmar innan så jag slipper komma sent för att jag inte hittade ngt jag ville ha :P

naj, får väl bli den där duschen nu då och sen ska garderoben få sig en omgång ;)

älskar dig gustav!

ps. snart fylle mamma och elin år :D har för mig att thereses mamma fyller i april med, 22a kanske? samma som elin :P eller så är jag helt ute och cyklar!

Kommentarer
Postat av: therese

hahaha nee du har så rätt så dom fyller på samma dag, tanten blir 50 nu med;) å faja, fet? ge dig:D

2008-04-06 @ 19:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0