080403

igår....vad fasen gjorde jag igår?
jag gick nog till jobbet på morgonen, kl 11 var det minsann. middagen dan innan var väldigt trevlig, god mat och en hel del drinkar :D patrik bjöd alla så det va bara att ta det man ville ha :D
jobbade knappt ngt igår, ganska skönt. sara kom hem till mig vid halv 13 tror jag det va. jag skulle sätta i en hårförlängning på henne :D resultatet blev alla tiders men att komma dit va lite mer besvärligt :S hennes limpistol amälte limmet lite när den ville, iblend fick man knappt ut ngt lim, sen ibland räckte det med att trycka lite så kom det massa! brännde fingrarna några gånger där men jag är inte mes som therese och elin va ;) dom hade vatten och disktrasa och kylde fingrarna när dom satte u hårförlängning på mig ;)
kollade på dom sista avsnitten på PB säsong 3 med, sara hade tydligen inte sett dom så..

gustavs mamma ringde mig igår och frågade om jag kunde jobba idag :D dom hade det lite krisigt på stadshuset så det är klart man ställer upp :D chefen hade inte mitt nummer det va därför annike ringde, så jag fick chenfens nummer och ringde honom istället :D gött att få jobba lite! passade på att lämna in min timrapport för mars som jag totalt hade glömt :S ska jpbba imorgon med :D han fixade jobb till mig på dackeskolan, väldigt snällt! får hopaps att det blir lite mer nu för det är ingen som har fått den lediga tjänsten där än så den måste fyllas igen med hjälp av vikarier :D hoppas på en kanonlön nästa månad :D wiii!

ska städa hos gustav nu med, på andra jobbet vill sägta. måste dammsugas och skuras :( orkaaa! men men, jag är ju anställd på en fast lön vilket gör att jag ska göra lite allt möjligt :P går nog ganska fort med :D

bäst av allt är att gustav slutar kl 17 idag så vi kan laga mat tillsammans för en gångs skull idag och sen mysa i soffan :D det blir mer och mer sällan vi myser i soffan nu för tiden :( gustav vill gärla ligga ensam i ena soffan för man får inte plats 2 :( men så satt vi och myste igår när vi kollade på GA :D :D jätte mysigt va det så sa han "vi borde mysa såhär lite oftare älskaling" ååååååh vad glad jag blev! så jag hoppas han har kvar den tanken även ikväll <3

ska väl ta och ta tag i städningen nu med :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0