080401

i helgen var jag och gustav som sagt hemma i trollhättan :D vi hade en väldigt rolig helg!

på lördagen åkte vi ut till överby med zandra. jag skulle till guldfynd och kolla vad dom hade där. hittade ett par guldörhängen som jag köpte, blev väldigt nöjd! zandra hittade en jacka på stadium som hon ska köpa, fast i lkpg. åkte till systemet för att inhandla lite cider till kvällen, därefter gick vi hem hen snabbis för att sedan möta pappa och sara på O'Learys för att käka lunch :D dom hade huuuur god mat som hellst! jag åt oxfilé med pommes och bearnaisesås, mmmmmm! sara åt sallad, pappa åt pepparstek och gustav åt nått kött han med :D vi gick därifrån väldigt mätta och belåtna. pappa stannade kvar för att ta ett par öl med sven.
på kvällen runt 20 åkte vi upp till Hille för att partaja lite :D väldigt roligt! tänker inte skriva om allt som hände den kvällen men en sak kan jag säga:
"tar du påsen älskling?"
"ja, jag tar den"
nästen framme vid taxin vid björndalsskolan:
"har du påsen"
"vilken påse"
hade man kunnat vänta sig ngt annat från gustav ;)
åkte till sand för att kolla in den nya renoveringen, eller den va ny för typ en månad sen men för oss icke längre trollhättebor var den srillans ny :D riktigt fräsch om jag får säga det :D vi hade skitkul där inne med!

på söndagen gick vi upp vid 13, mamma började ropa att det va frukost :P tog det lugnt hela dagen och åkte hem runt 18 :D

igår blev det ett väldans körande fram och tillbaka till linköping. först skulle gustav in och köpa biljetter till matchen som va igår, han och kim skulle gå. vi passade på att storhandla samtidigt :D kom hem och va hemma i knappt en timme sen bar det av igen, matchen började kl 19 så dom skulle vara där vid halv, och till sist åkte jag och linda dit efter matchen för att hämta upp dom. etersom LHC vann va dom, mest gustav, i extas.

idag har jag och zandra vart och tränat :D det va skönt! man får så bra smavete efter en träning, bästa känslan ever! gixck hem tog en dusch och sedan iväg till jobbet. idag va en kille här vid namn Patrik från NewPhone. dom ska börja sälja lite nya grejer :D han hade med sig en mobiltelefon som man tydligen knappt kan ha sönder så han gav den till mig och sa att jag skulle slänga den i väggen. först ville jag inte för den skulle ju öndå inte gå sönder :P men när han bad mig igen så slängde jag den i väggen, inte allt vad jag hade men jag tog ju i, och där gick den i 2 delar :P hoppas jag får en egen :D för han sa till gustav innan han kom att den som lyckas ta sönder den får en egen :D vet dock inte om den verklicgen gick sönder eller om den bara delade sig. man kan släppa den från ett 10 våningshus och fortfarande ringa på den, man kan göra i princip allt och den går inte sönder :P så den jag slängde i väggen hade utsatts för en hel den innan jag kastade :P så det va nog därför, men ändå :D

ringde till linda förut med för hon skickade ett sms i morse och sa att hon vile prata med mig :P
"hej, du hade ringt?"
"ja, jag undrade vad det va du ville prata med mig om"
"ja, jag har hört att du snackar skit om mig"
":O huh?! vaaa?"
"jag pratade med elin och hon sa att du snackar så jävla mycket om alla"
"ahaa? om vad, för jag har inte sagt något om någon"
"nej jag skojade bara, april april"

hahahaha! tack linda :P du gjorde mig verkligen nervös där ett tag :P bra aprilskämt!

ska ut och käka middag ikväll allihopa på företaget men han patrik från NwePhone :D han sa att om dom ringde 30 samtal och presenterade produkten så skulle han bjuda oss :D och om vi även sålde 3 st så skulle han bjuda på öl  med tror jag det va :D gött! så nu blir det middag sen :D vad tar man på sig?

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: linda

hahaha, de va kul o srkämma dig lite:D

2008-04-01 @ 22:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0