norrköping

NORRKÖPING

idag åkte jag in till norrköping för att gå på gruppmöte om ett jobb :D
skulle ta tåget 10.48 men nånstans inne i huvudet fattade jag det som 10 i 10, vilket gjorde att jag åkte en timme för tidigt. mötet skulle börja 13.15 vilket gjorde att jag skulle ha haft 1,5 timme på mig att hitta vart det va (istället hade jag 2,5) jag hittade stället och det va ungefär 1 timme kvar tills det skulle börja (trodde jag, 2 timmar kvar) så jag satte mig vid vattnet och lyssnade på musik. när klockan va lite innan 12 så gick jag tillbaka och ringde på dörren för att få höra att jag va en timme för tidig, då fattade jag vad jag hade gjort, pinsamt! så ännu en timmas väntan i norrköping böev det :S
väl på mötet så fick vi reda på att det va ett nystartat företag som ännu inte marknadsfört sig och heller inte fått så många städuppdrag, därför kommer det bli timmanställning först och i början på januari kommer det bli heltid :D på dom som höll i mötet lät det redan som om alla som va där hade fått jobbet :D wiii! dom visste inte riktigt när dom skulle höra av sig men jag väntar!
jag väntar i norrköping

nu har jag precis kommit hem. ska snart laga mat men vad det vet jag inte. ikväll blir det iaf GREYS!! äntligen :D och efter det ska jag sova så jag inte är helt död imorgon på jobbet :S

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0