nehee

gustav kom hem igår och krossade mina planer om en utlandsresa :( "vi har inte råd" han har väll iofs rätt men jag ville så gärna! så vi bestämmde att vi skulle at den lite senare när jag fått ett jobb :D wii!
så nu blir det thn till 100 % nu får ingenting annat komma ivägen (förutom en jobbintervju på fredagn, men hur stor är chansen? ) ååååh vad roligt det ska bli! så blir det handbollsmatch på söndagen innan vi åker hem :D ska bli spännande och se.

idag fick jag gå hem tidigare från jobbet med :( redan vid halv 9.
stog inne i biblioteket och pratade med en biblotikarie om att hon opererat sina tänder åså (hon är jätte snäll! en av dom 2 som jag faktiskt pratar med) sen, bara sådär, kände jag att jag började må dåligt och jag va inte långt ifrån att spy i närmsta papperskorg :S sen började jag se stjärnor och det blev nästan svart framför ögonen :S så jag sa att jag behövde sätta mig ner men tydligen så skulle man lägga sig ner med fötterna högt så det gjorde jag. efter en stund blev det lite bättre men ont i huvudet hade jag :S så jag gick hem och sov fram tills nu typ, det va skönt. känns bättre nu med, bra det iaf! biblotikarien sa att jag skulle kolla upp mitt blodtryck men när man är på ungdomsmottagningen kollar dom ju sånt och mitt är alltid perfekt.
nästan varje gång jag reser mig upp om jag har legat ner eller suttit ner så får jag blodtrycksfall, ser stjärnor och det blir svart och jag vinglar och måste hålla mig i nått så det kanske är nått med blodtrycket ändå :S jaja

idag ska jag ta en promenad, som jag alltid gör varannan dag :D ska bli skönt att komma ut lite. sen ska jag nog bara ta det lungt, inget festande idag inte, det får vi ta imorgon med zandra och eric :D dock hemma hos eric så vi slipper disken imorgon ;)

älskar dig gustav! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0