måndag

festen i lördags blev inte riktigt som väntat. hade bara ätit lite spagetti vid halv 1 på dagen, det va allt. sen började jag dricka vid 6 kanske, drack bara 3 st 7.0 sen däckade jag :S så nästa gång det blir fest så ska jag äta mycket innan så man kan va med lite längre :P

hörde igår med att det tydligen är mitt fel att kim ville bo hos deras mamma resten av tiden :O han hade läst det jag skrev i mitt första inlägg och antagligen det jag skriver nu med. jag hade absolut inte något emot att han va här men jag tycker bara det är sååå jobbigt när det ser ut som det gjorde och att inte få nån hjälp med att plocka bort allt. gustav hjälpte inte heller till så det va inte bara kim, antar att det blev för mycket att behöva tjata på 2 pers. men men, om han nu tog illa upp av det så måste jag säga förlåt, menade ingenting illa med det jag skrev.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0