då va man en bloggare

blogg, jag trodde aldrig att jag skulle va en av dom som skaffade en! men när man tänker efter kan det va skönt att skriva lite :P

imorgon är det dagen D, ska på arbetsintervju i norrköping :D är såå nervös. iofs så är det bara en gruppintervju först sen kommer det bli enskillda intervjuer men ändå. har suttit idag och förberett mig lite :D har skrivit ner frågor, lagt ner betyg och andra intyg kollat tågtider m.m. 
norrköping är staden man åker igenom när man ska till stockholm. staden med 90 sträckan på motorvägen i 100 meter men framför allt, kålmorden :D haha.

 kim har snart bott hemma hos oss i 2 veckor och igår fick jag nästan nog! :O han hjälper inte till ett skit, han har diskat och lagat mat en gång sen han kom. själv diskar jag varje dag och lagar mat minst varannan! så fort man plockar bort och städar så tar det bara en timme så ser det ut som ett bombnedsalg igen. han sover går upp vid 2 på eftermiddagen, sätter sig vid datorn, lägger sig när jag går till jobbet vid 6, sover osv. kul att ha han här men det känns bara som om han är ivägen. man tycker nästan att han skulle kunna sova hos deras mamma i en vecka :D nej nu ska jag inte va taskig, för det är verkligen kul att han är här, men ändå. Lägenheten är nog för liten för 3 :S

2 veckor sen gustavs pappa dog. kollade i fotoalbum hemma hos gustavs mamma i söndags från när dom va tillsammans och gustav och kim va små så jag tror jag gick runt och tänkte på det hela måndagen sen :( begravning om 10 dagar med, jooobbiiigt!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0