blir inget med det

jobbet som jag fått erbjudande om kommer jag tacka nej till. är redan timmanställd i mjöby så då slipper jag pendla och betala sånt. sen går det inga bra tåg som passar arbetstiderna heller :( synd.

har fått ett till erbjudande av gustav och stellan med :D dom ska starta eget telemarketingbolag så jag ska sitta och ta emot ångersamtal med kunder som ångrar sig. jag ska alltså försöka få dom att inte ångra sig :P sen kommer jag lyssna på ljudfiler för att se så att dom är korrekta, det kommer bli bra detta :D bara dom säger till mig vad jag ska säga till en kund som vill ångra sig :S linda och natalie får hjälpa mig i början innan jag kommer in i det :D

sitter och kollar på solresor :D ska antagligen åka utomlands om 1 vecka :D wiii! det finns en nackdel, blir inget thn denna gången heller isf :( men men. jag har kollat på en resa till Gran Canaria - Playa del Ingels :D 8240 kr för 2 pers och då får man en 2 rums bungalow :D gött! sen hittade jag en resa till Mallorca för 3998 :D 2 rumsvåning för 2 pers, kan det bli bättre, får se vilken vi tar om vi tar nån vill säga men det tror jag väl :D

om vi åker så blir det inget thn heller :'( och jag som verkligen ville åka och hälsa på alla! känner mig jättetaskig men till försvar så har jag ALDRIG varit på solsemester, första gången! den chansen vill jag inte missa!
saknar dig therese sååå jävla mycket! we were ment to be <3

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: vinballen

hej

2007-09-20 @ 19:15:22
Postat av: Linda Ross

Självklart hjälper jag dig komma igång sen:P

2007-09-20 @ 21:12:45
Postat av: Anonym

saknar dig med:( du får komma hem nåndag, men som sagt du måste uppleva en solresa;)

2007-09-21 @ 18:33:16
URL: http://thereeese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0