åååhh

igår fick vi soffan, underbart :D

gustav blev sur på mig med för att jag inte ville berätta mina lösenord in på grajer på internet :O sånt vill jag faktiskt hålla för mig själv så det får han allt respektera men icke!
imorse blev han sur för att jag sa att han skulle tanka om han tog bilen. fick en fulltank av pappa när han va här så den bensinen vill man ju gärna vara med att köra upp, nej då blev han sur för att jag inte ville dela med mig och va snål :O när han tankar och jag ska ha bilen så måste alltid jag med tanka för att inte köra upp HANS bensin men han ska får köra upp MIN då? förstår mig inte på honom, men men..

fick min lön idag med? ska ju inte få den förrns imorgon. kan inte säga att jag hoppade högt när jag såg vad jag skulle få, 5530 :S iofs jobbade jag bara 8 dagar men ändå.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0