tisdag

igår kom eric förbi ganska tidigt och skulle testa sin DVD i våran tv så idag hade jag tänkt sova ut men det gick åt helvete. dom ringde från kommunen kvart i 10 och frågade om jag ville jobba onsdag och torsdag och det ville jag givetvis. när jag lagt på började jag fundera på hur jag skulle kunna somna tidigt ikväll för att gå upp halv 6 imorgon när jag somnat efter 00.00 dom senaste dagarna och gått upp vid 11-12, hoppas det går bra, brukar ju inte ha några problem med att gå upp på morgonen.
sen när jag väl somnat om så ringde hemtelefonen, iofs va detta vid 11 men ändå. trodde först det va gustav som skulle jävlas för han vet att man måste gå upp ur sängen för att svara men det va det inte. det va AME, arbetsmarknadsenheten som ringde och frågade om min praktik så nu ska jag dit på torsdag kvart i 3 och prata lite om vart jag vill praktisera åså :D skit bra!

finns inte ett skit att göra hemma själv på dagarna :O ringde gustav förut och sa att jag skulle åka in till linköping och åka med han hem sen men det fick jag verkligen inte! "vi måste hålla i alla pengar vi har nu när jag inte har jobbat på en månad".
Det kostar 70 kr för ett dygnskort och jag får ngt att göra men istället får jag vänta tills han kommer hem och ta hans månadskort så det inte kostar nått....orka!
visst, varken han eller jag kommer få nån bra lön i november :S han kommer jobba lite mindre än 2 veckor och jag kommer antagligen bara jobba 3 dagar men ändå.

arbetslösheten suger! verkligen!   (jag vet att suger är världens fjortisuttryck men det va det bästa jag kom på för stunden)

va i trollhättan i helgen med :D det va hur jävla roligt som hellst! kul att träffa alla igen med! har verkligen saknat er!

så har emma beställt biljetter till HIM på alla hjärtans dag i stockholm :D :D :D kan det bli bättre?! nej du! HIM is the shit och nu ska man få se dom en gång till! wiiii! jag, sara, emma och zandra, kommer bli galet ;) längtar!!!
man skulle kunna säga att det är förfesten till 20 årsdagen :D bara 12 dagar kvar till den 26e februari när vi är där :D yeah!

älskar dig gustav! 

Kommentarer
Postat av: terriiririir

det är bara 8dagar tills jag blir 19;) de du!

2007-10-16 @ 15:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0