snälla

älskling, du måste börja hjälpa till här hemma, börjar bli så jävla trött på att plocka bort efter dig! snälla..
nu bad jag snällt iaf så nu kan han inte säga att jag är sur :P
undrar när han kommer komma hem idag, jag gissar på att det blir efter 8 nån gång, eller kanske tom när jag gått och lagt mig, skiter i vilket just nu känner jag.
får se om han gillar köttfärssåsen jag har lagat, förmodligen inte, jag hade i rivna morötter och det tycker han inte om :P men kan han inte va hemma när jag lagar mat så gör jag på mitt sätt :P iofs så tror jag inte det spelar nån roll för han har antagligen redan käkat pizza eller kebab som vanligt.

märkts det att jag är lite irriterad på honom idag? jag tycker inte om det men ibland blir det bara så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0