shoppat :D

iag kom zandra förbi för att hämta sara som sov hos oss inatt så jag åkte med :D stannade i tornby för att shoppa lite :D hittade en grå hög kjol som går till precis under brösten med hängslen :D skit snygg! så köpte jag knästrumpir med att ha till mina nya vinterstövlar som jag köpte häromdan :P kommer bli asbra! ska ha det på mig ikväll när jag ska till linda :D

igår kollade jag och sara på heroes, hon har ju inte sett alla avsnitt än. va en del kvar så vi hann inte kolla klart på säsongen. jag somnade efter några avsnitt, va skit trött! men det gjorde inget, 3e gången jag kollar på den eller nått :P spelade lite guitar hero med, kul.

nu ska jag ta bussen till linköpings resecentrum om 55 min och sen pendeln hem :D ska käka god mat och mysa med gustav innan det blir partaj :D

älskar dig gustav! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0