:O

igår ringde min kusin, robban :D han va med lastbilen i mantorp, 1 mil från mjölby :D lånade gustavs mammas bil och åkte och hämtade honom, så åkte vi till sara i linköping :D kollade på film och CSI, dom drack med men det orkade inte jag, körde gjorde jag med.

imorse kl 06.21 ringde min mobil. det va gustavs mamma som ringde och sa att dom GLÖMDE ringa mig igår och säga att jag skulle jobba idag :O så frågade hon om jag ville jobba och det vill jag ju givetvis så det va bara att gå upp, ta på sig, käka och gå till jobbet. lite koll borde dom ju ha tycker man, men men.

ikväll ska jag in till linköping och umgås lite med zandra och sara :D dricka lite också kanske, dock inte för mycket för då orkar jag inte med festen imorgon :P
ska faktiskt festa med Linda och hennes kompisar imorgon och inte med gustav, eric och rasmus för ovanlighetens skull :P ska bli sååå kul!

håller på att sortera all musik vi har på datorn och det är en del, skulle tro att det är rynt 3000 låtar om man räknar alla album åså :S men så är det när man inte har nått att göra :P

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0