måndag igen

då var det måndag igen och inget att göra som vanligt :( har iaf ringt till tandläkaren och beställt tid för undersökning eftersom jag inte hann göra nån innan jag flyttade. ringde till egirs med om 2 lägenheter men jag skulle ringa tillbaka till dom imorgon :)
ska iväg till lokalen sen med och hänga upp lite tavlor, kanske åker in till sara sen och hämtar mattorna jag köte på ikea för 30 spänn styck :P om jag orkar. dom behöver ju något på golvet när det ska komma folk och det var som hittat :D

orkar inte skriva om helgen mer än att det inte blev nån fest och att vi kollade på första säsongen av prison break :D gustav har inte sett det än så när jag vill kolla så hatar han mig ;) men så såg han första avsnittet påsäsong 3 och då laddade han ner 1a och 2a säsongen så nu är vi inne på andra :D

nervös inför torsdag med :S börjar jobba då, hoppas det går bra!!!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0