jobb

jobbade idag. Dackeskolan (en av mjölbys 2 gymnasieskolor) blev det. Lite pinsamt att man är lika gammal som vissa dom går där men det gick bra ändå :P ska dit imorgon med iaf :D sen får vi se om dom behövde mig någon annan stans på fredag, dom skulle ringa isf.

skulle gå in på msn förut så kom det upp en ruta om att vi hade fått virus så skulle jag ta bort det men då tog datorn bort programmet som gör att msn funkar :S ringde gustav och han sa att jag skulle vänta tills han kom hem så jag satte mig i soffan och skulle koll apå tv. som om den funka då :O nepp! myrornas krig på alla kanaler, typiskt mig. så jag fyllde i nått formulär jag fått hem från nått skit :S skulle kryssa i massa saker om vad man tyckte om mjölby. frågan är varför dom skickat det till mig, hade ingen åsikt om nästan nått, har ju ingen uppfattning om dagisen, skolan, älderomsorgen, dom som jobbar på kommunen, politiken, folk som städar gator och lagar gator och trottoarer :O men menj svara gjorde jag iaf. det enda roliga som fanns kvar att göra va guitar hero. roligt första låten sen tröttnar man men jag hängde i och spelade kanske 7-8 stycken, klarade av Free Bird på medium :D och den är svår, det solot man ska klara, herreguud :O och det finns dom som klarar det på expert! 2 nivåer över medium. nej, easy är ändå nått för mig :D

nu ska jag laga mat innan jag svälter!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0