jobb

sitter och söker massa job, eller massa är det väl inte utan mer det lilla som finns. fan vad tråkigt det är :S jag hoppas verkligen att det funkar hos Gustav och Stellan så jag slipper den här skiten! om jag har fattat det rätt så kommer jag ha en högre timlön om jag bara säljer ett sälj på en timma :O 60 kr/tim. + provision för det man säljer. om det går bra för mig så kan jag efter err tag få sitta och ta emot ångerssamtal och i kundtjänsten så jag slipper sälja :D hoppas hoppas hoppas! och till alla er där ute som anser att telefonförsäljning är ett skitjobb får nog tänka om. hade det vart ett skitjobb hade gustav inte tjänat omkring 20 000 varje månad :D just därför jag är jätteglad för att få chansen :D

längtar till fredag med :D tjatar bara om thn nu men det är väl inte så konstigt! vissa av mina kompisar har jag inte sett på 2 månader och resten på 2, ska bli skitkul att träffa alla igen!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0