haha

igår gick jag till linda en stund :D vi satt och pratade och kollade på Greys Anatomy. Så ringde Elin mitt i Greys och sa att hon inte hann komma upp så hon ville att vi skulle komma ut med hennes grejer så det gjorde vi :) stog utanför och pratade lite sen när vi skulle in så upptäckte linda att hon inte hade några nycklar med sig så vi kom inte in i porten, haha. jag tog som tur på mig jackan när vi gick ut men inte loinda :P iskallt! vi åkte hem till mig för att hämta pengar till bensin så vi kunde åka till Hogstad och hämta extranycklar hos lindas mamma :P haha. lyckad kväll :D vi hade iaf roligt :D
på lördag blir det fest med tjejerna igen :D och lördagen efter det blir det maskerad fest eller halloween fest i linköping :D skitkul!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0