torsdag

tydligen så har man gått och blivit en mobbare :S helt omedvetet.
läste en kompis blogg där hon skrev att jag har gjort allt jag kan för att sabba hennes 19 årsfest och att jag lägger ner energi på henne utan att jag ens bryr mig om henne å massa sån skit, tack för den säger jag bara. kändes som ett slag i magen när jag läste. men om det är så hon känner så ska hon väl inte behöva ha med mig att göra mer.
det enda jag sagt till henne när hon sa att hon skulle ha en 19 årsfest va att 19 inte är ngt kul att fylla, 18 och 20 är ju ngt man ser fram emot men 19? sen sa jag att det kunde bli som vilken fest som hellt. och tydligen så mobbar jag henne nu. vart fan hon nu fått det ifrån det vet jag inte.
hon är inte ett dugg bättre själv vill jag lova. hon har lovat att komma hit och hälsa på men icke, inte ens nu när hon har egen bil får hon tummen ur. sen skrattade hon bara åt mig när jag la upp bilden på bdb på vart vi skulle flytta och vilken adress, bara för att vägen hette bondegatan. så vem är det som "mobbar" egentligen? jaja, orka bry sig.

längtar till söndag :D wii! då bär det av på kryssning till helsingfors och tillbaka :D ska bli skit kul!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0