onsdag

imorse när jag kom till jobbet va carola och elisabeth (min handledare) där. dom tog och pratade och såg mig inte. men sen gick dom förbi mig iaf så carola sa hej men elisabeth jäveln bara gick förbi!
jag och 2 till som jobbar där satt och pratade lite om att jag inte får rast idag igen och vad jag fatta så tycker dom inte heller om henne :D yes! sen kom vi in på hennes barn :P hon har 2 eller 3, så frågade jag hur gammla dom va och den yngsta va 13 :O vafan, varje morgon ringer hon hem och frågar så han inte ska missa bussen, haha! jag trodde hela tiden att det va nån som va max 9 eller nått :P fan för att ha en sån mamma.

nu ska jag snart hem och bara ta det lungt :D imorgon är jag ledig med, från praktiken iaf, då ska jag soooova! ska även lämna in min cykel så dom får laga mina ekrar, dom lossnar av nån konstig anledning. sen ska jag ta en promenad :D sköönt. och sen ska jag till andra jobbet.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska med sova imorgon :D börjar halv 5 im.. Å då är de sista jävla dagen som jag är där :).

Okej men då hör jag jeanette om hon har lust och komma :)

2007-11-28 @ 17:17:04
Postat av: terro

HAHA vilken jävla kärring:P

2007-11-28 @ 21:15:27
Postat av: Linda

Fy fasen för att ha en sån praktik..
hade min praktik där med.. va där i en vecka sen drog jag o kom aldrig tillbaka mer:P

hehe..

2007-11-28 @ 23:50:31
Postat av: Cazdaraz

Var e det du har en sån kärring som handledare? jag hade en hemsk handledare på arkaden förra året så jag förstår hur du känner dig...

2007-11-29 @ 09:55:52
URL: http://cazdaraz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0