helg

På lördagsmorgonen kom mamma och stefan till mig :D lämnade av lite grejer och sen åkte vi till sara. skulle väcka kim och gustav en kvart innan dom kom men det glömde jag ju av så när mamma och stefan va utanför vaknade dom av min mobil som ringde :P dom fick bråttom. gick ut och mötte dom, då ser man kim halvspringa till sin bil :P såg lute kul ut.

samma kväll va jag hemma hos linda, tjejfest! firade hennes 20 årsdag. shiiit va kul vi hade :D sjöng massa, spelade ölspel, körde sanning eller konka :P det va ett tag sen iaf :P
linda hade fixat morotsstavar, gurkstavar, chips, melon, stjärnfrukt, vindruvor och dipp :D mums!älskar att dippa grönsaker.
när musiken svek så körde vi fader abraham och massa annat skoj.
vid halv 12-12 så gick vi ut till Zebban, hade Ö råd om att vi skylle hänga jackorna på Zebban och gå mellan till Kinesen med :D så det gjorde vi. kom in på Zebban och det va nog bara vi där så vi drog till kinesen, lite mer folk men inte överdrivet. körde järnet på dansgolvet iaf :D kuuul!
sen kom det fram en tjej till mig, carro och elin och frågade oss om vi ville dansa med henne för hennes killkompisar ville det, haha! sånt gör man väl när man är liten, trodde jag iaf. men men, vi följde med men hennes killkompisar kom aldrig :P
sen när kinesen stängde gick vi tillbaka till zebban och hämtade våra jackor. efter det bar det av på efterfest hos mig :D äntligen jag som fixade efterfest, brukar alltid va gustav som ar med folk hem :P
somnade med kläderna på iaf :P sa till gustav att han skulle väcka mig när han skulle sova så jag kunde ta av mig mina kläder och det gjorde han ju, men jag glömde bort att klä av mig :P så på morgonen vaknade jag fullt påklädd :P
kvällen var riktigt lyckad iaf :D

denna veckan ska vi packa allt som går för på fredag ska vi flytta lite lådor (hoppas jag) och på lördag har vi hyrt släp så då bär det av till nya lägenheten :D ska bli skit kul att flytta!

idag ska mamma beställa biljetter till finland med :D ska dit över jul! WWWIIIIII! ska bli as kul! har inte träffat mormor och morfar, min morbror och mina kusiner sen i mars :D det bästa av allt är att gustav ocså ska med :D han är orolig för att han inte kommer fatta vad dom säger men det ska allt gå bra :D får väl översätta annars :P det är faktiskt vanlig svenska med dialekt. (INTE SOM MUMINTROLEN som alla tror) det kallas skärgårdsspråket i finland :D
åker iaf den 21/12 kl 07.15 från stockholm med båten över till Turku (Åbo). sen med bil till Vaasa (Vasa) 30 mil därifrån för att sen åka ut på ön Raippaluoto (Replot). resan är såå värt det!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du verkar träffa andra nu med och att du har skoj:) ballt me ny lägenhet, hoppas ni kommer trivas! :) (kommer alltid vara mOOOmin språk fajo;) )

2007-11-19 @ 23:52:18
Postat av: reopa

Oj oj, så fuller du vart i lördags då!!
måste vi snart göra om:P:P

2007-11-20 @ 09:37:56
Postat av: Elin Andersson

Sofia sofia sofia..
Det kom ju en av de där killarna o dansade med oss...
Va du så full att du inte kommer ihåg dee?? :P hehe
Kram

2007-11-22 @ 13:35:06
URL: http://missbella88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0