fyyyy!

va precis ute och sprang :O och det va ingen vacker historia :P orkade kanske 2km. (såååå mycket bättre än sist iaf då orkade jag max 500m och fick vända :P ) ska nog gå ut och springa så fort jag har tid på veckorna nu :D har gått upp 2 kilo från det att jag vägde som minst efter att jag slutade med handbollen :O iofs väger jag inte ens lika mycket som jag vägde som minst när jag tränade och det är ju tur det :D
men känsan man har när man kommer hem igen är nog bland det bästa man kan känna :D träna är så underbart på nått sätt :D

ikväll blir jag ensam hemma. gustav, kim och stellan drog till sthlm för att kolla på EM kval matchen. och imorgon blir jag själv igen, då ska gustav med sara på ishockeyn i likpg.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0