freeedag

igår satte jag och gustav upp alla tavlor och dom 2 hyllorna ovanför TVn där vi har alla DVD filmer pch CD skivor :D blev kanon! Kollade på alien vs. Preditor på kvällen sen gick jag och la mig, gött! nån gång mitt i natten (kollade inte vad klockan va) så vaknade jag av världens jävla smäll! blev skit rädd, tänkte att det kanske va ngn i lägenheten! gustav vaknade inte men det förvånar mig inte, han mumlade ngt i sömnen om att det va hans byxor som trillade ner men det lugnade inte mig, låg och svettades i sängen och kunde knappt somna om så rädd blev jag :O sen lyckades jag iaf somnaom. lite senare under natten hördes en ännu högre smäll (hur nu det kunde vara möjligt) till och med gustav vaknade! jag trodde verkligen att ngn va inne hos oss men gustav sa bara att det va hyllorna över TVn som trillade ner sen somnade han. jag var ännu räddare nu så det gick segt att somna. på morgonen när gustavs mobil ringde så gick vi upp båda två och gustav hade rätt. hyllorna över TVn hade rasat! den översta måste ha trillat ner på den understa så alla skivor rasade i golvet, sen måste det ha blivit för tugnt för den undre så den rasade med och alla DVD filmen trillade ut på golvet.
fan tänkte jag, nu måste vi ju sätta upp dom igen. men vilken tur att jag hade mina Gyllene Tider i ett annat CD ställ så dom gick inte sönder :D mina HIM skivor klarade sig med :D värre va det med gustavs skivor, många fodral va helt paj så jag dammsög golvet när jag plockat upp allt.

håller på att tvätta idag med, äckligaste tvättstugan men bästa torkrummet :D blir torrt på nån timme bara :D kalas!

börjar praktiken kl 16.00 idag och slutar 20.15 :D 4 h och 15 min bara! bjällerklang! längtar redan hem..

älskar dig gustav!


Kommentarer
Postat av: sara

det var nån jävel som ringde och väckte mig 8 imorse :S sen ringer personen en gång till två minuter senare! sket i att svara.. sen fick jag sms av sandra kl 10.. skittrött :S kravall tar kål på en.. sov till halv ett sen gick jag upp. sov en tille till sen mellan halv tre och halv fyra :P chilldag

2007-11-30 @ 17:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0