flytt, igen

då var det dags att flytta igen :D till en 2a också :D är helt kär i den lägenheten, såå mysig :D har fått ordning på nästan allt nu så det är bra.

pappa kom i lördags morse vid 9 för att hjälpa till, snällt :D började köra grejer på en gång. gustav, kim och annike va sena så jag ringde och frågade vart dom va och givetvis så krånglade kärran vi skulle låna, nått med bromsen :S sen fick vi en ny och givetvis skulle det med krångla, den hade frysit fast :O till slut kom dom med en kärra iaf :) vid 12 var vi klara och allt va flyttat :D gick till Mandarin och käkade, mums :D sen åkte vi hem och började packa upp alla grejer :D roligast av allt!

på söndagen tog vi sovmorgon till 10 :P sen hämtade vi annike och sen åkte vi till gamla lägenheten för att städa. FYYYY FAN VAD SKITIG! äckligt!  gustav hade tex inte skyrat golven sen han flyttade in för 1,5 år sen :O inte putsat fönstren :O det enda han har gjort skulle jag tro är  dammsugit och diskat när det VERKLIGEN behövdes :S sen när han träffade mig blev det väl lite mer ordning men usch!  fattar inte att vi har bott i all skit. men men nu är allt bra iaf :D

nu sitter jag på jobbet, har lyssnat lite på ljudfiler. inte det roligaste kanske men det är ju timlön iaf. sen att  det kanske bara blir nån timme beror ju på att dom inte säljer ;) kommer bli mer när dom anställer fler :D
ska snart iväg till andra jobbet, praktiken. orkar inte och vill inte. såå tråkigt! gratis jobbar jag med typ. 3600/månaden minus skatt! ingen OB eller nått och ändå ska jag jobba kvällar och helger! tycker inte det är så konstigt att jag inte vill gå dit men jag behöver alla pengar jag kan få :)

nu ska jag iaf gå till konsum och köpa ngt att äta innan jag ska jobba.

älskar dig gustav!

btw :D såååå himla kul att Therese kommer på inflyttningsfesten! :D WIIII! ända från Trollhättan. du får allt stanna längre än bara över helgen :D nu får du plats att sova i våran lägenhet med :D saknar dig så! Puss babe!

Kommentarer
Postat av: sara

oj :S jag kanske ska skura nån dag då.. har inte heller skurat sen jag kom hit.. men det är ju bara 4 månader sen iof :P

2007-11-26 @ 12:31:21
Postat av: Zandra

Vad roligt att Therese kommer :). Kommer de någon mer, alltås från thn eller så?

2007-11-26 @ 20:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0