tisdag

idag kan man säga att jag gjorde sista dagen på praktiken :D för imorgon ska jag gå med sjuksköterska hela förmiddagen ;D ska bli skit kul! men det bästa av allt är ju ändå att jag får börja kvart över 7 istället för kvart i 7 imorgonbitti :D yes! 30 min längre sovmorgon :D

inatt sov jag hela natten, något som är väldigt ovanligt om man heter sofia berglund, si imorse när jag vaknade 5 minuter innan klockan skulle ringa blev jag väldigt glad :D inga mardrömmar intätt heller ;) men antagligen är jag väl helt död vid 10 ikväll som vanligt så det blir läggdags redan då :P gustav får sitta uppe själv på kvällarna

idag kommer min mamma och hälsar på :D stefan skulle till lkpg med jobbet så hon passade på att åka med :D dessutom har hon med sig en julkapp som tydligen var för stor för att ta med till finland så den ska jag få öppna idag :D min mamma är allt bra snäll :D fast hon hade redan köpt ngt till sara så det va därför hon köpte ngt till mig med :P men men.

idag lärde gustav mig hur man hämtar alla ordrar från liqvidor :D så nu kan jag det med men jag tror inte jag får göra det i fortsättningen iaf, får inte va inne där egentligen. några ljudfiler blev dock inte gokända idag men stellan ringer ju upp dom sen iaf och gör om det :D

gustav hittade sin klocka med (på Kims arm). jag vet med erfarenhet att han aldrig använder klockor :D så jag snodde den. har vart utan klocka ett tag nu, min gick ju sönder :( hatar att gå utan :O känner mig så naken på ngt sätt, men inte nu längre :D så, tack älskling!

1 dag kvar på praktiken
3 dagar kvar till Finland :D längtar!

älskar dig gustav!

 längtar till sommren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0