slöööött

igår gick jag och gustav upp vid 12 och la oss i varsin soffa framför TVn :D där låg vi till 12 på kvällen också :D så jäkla skönt att bara slappa :D

idag ska vi tvätta, städa, åka till gustavs mamma och käka, jobba lite och slappa lite till :D

har börjat på sista harry potter boken med :D jag vet vad många tycker :P att det är skittöntigt men har man väl läst den första så vill man ju veta hur det går :D ganska spännande nu iaf :D ska hem och läsa lite ikväll igen.

igår missade man en 20årsfest :( hade gärna vart där :D men det får bli en annan gång,

5 dagar kvar till finland :D :D wiiiii!!

älskar dig gustav!



tänkefylla ut bloggen lite :D alla har rast nu och står ute och suger på cancerpinnar ;) jag passade på att ta en dator :P sitter och lyssnar på när dom andra säljer och när dom spelar inljudfiler så dom inte glömmer nått så stellan slipper ringa upp kunden igen och sälja en gång till :D har allt rättat domlite så allt stämmer.

har sprungit fram och tillbaka mellan jobbet och tvätten med, så nu är allt klart :D en timme kvar så slutar vi sen och då ska jag och gustav ta en promenad till annike och käka :D gott! alltid god mat när man är där.

har läst 2 kapitel i boken med, lite svårt att koncentrera sig bland allt tjat, därför går det lite segt.

imorgon ska man till praktiken igen, bara 3 dagar kvar där nu :D bjällerklang!!!!!! :D

take care now, bye bye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0