sista dagen..

på praktiken givetvis :D det kändes bra men jag hade ändå gärna vart kvar några veckor till faktiskt :D har kommit in i rutinerna så bra nu och börjat prata mer med alla :D (för mig tar det några veckor innan jag börjar prata, speciellt med vuxna!)
idag va det iaf den roligaste dagen på hela praktiktiden :D fick gå med en sköterska, Kirsten :D jätte snäll och med världens humor :D har hjälpt dom gamla med lite olika medicinska saker :D tex så tog vi ett blodprov innan dom skulle gå på lunch :D sen har jag lärt mig lite också, tex vad det är för nytta med stödstrumpor och varför man lindar benen :D det är för att blodcirkulationen ska bli bättre :D så som jag känner nu vill jag helst börja plugga redan imorgon :D kommer bli såå jäkla kul! om jag nu kommer in :S om jag inte kommer in till hösten 2008 så ska jag vänta och söka till våren 2009 :D lättare att komma in då, färre som söker :D gött!

är lite irriterad på gustav med, som vanligt kan man säga :S igår lovade han mig 3 ggr att han skulle dammsuga innan han gick till jobbet idag så jag skulle slippa göra det igen, han lovade till och med en gång till imorse innan jag gick till jobbet. så kom jag hem förut och det va inte dammsuget nån stans :O han hade iofs diskat och laga mat som han också hade lovat så det va ju bra. hans ursäkt va att han inte hann :O han började 1 idag så det va en kass ursäkt tycker jag! antingen så är han så jäkla lat eller så bryr han sig inte! jag tycker inte om det, blir lite ledsen faktiskt när han inte ens klarar av sånna enkla saker, blir han inte bättre på att hjäpla till så vet jag inte hur länge jag orkar!

Kommentarer
Postat av: Linda Ross

jag vet.. Man blir galen av att dom inte gör nått.
Man tjatar o man tjatar men lika fan blir de inte gjort, o så får vi göra de iaf.. så dom lär ju sig att
vi gör de iaf.. grr..:S

Kul, att du hade de bra sista dagen på praktiken!
snart kommer även inbjudningskort till nyår:D:D

2007-12-19 @ 15:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0