onsdag

igår när jag skulle börj lyssna på ljudfilerna hade dom inte installerat exel på datorn ens :S men det va väl lika bra för det började göra mer ont i bröstet :( till slut gjorde det så ont att jag grät! tänkte att om det inte går över så åker jag in till akuten igen :( ngt smärtstillande hade ju inte vart heöt fel. gustav gick med mig till konsum och köpte 3 filmer åt mig som jag kunde kolla på hemma så jag kunde ta det lugnt :) tack älskling!
jag grät hela vägen hem och när jag kom hem så tappade jag givetvis kvittot på golvet vilket inte borde vara en så stor sak men fyyy fan vad ont det gjorde att böja sig ner för att plocka upp det :S usch! 
fick iaf i filmen i dvd.n och la mig i soffan, vilket också var oerhört smärtsamt! när jag väl lagt mig till rätta såg jag att min mobil låg på andra sidan bordet så jag va tvungen att resa mig igen och hämta den :O oooont! la mig ner igen och satte på filmen..inget ljud. kollade på förstärkaren och den va givetvis avstängd, så det va bara att resa sig upp igen :O har aldrig haft så ont i hel amitt liv! aldrig på handbollsplanen, aldrig när jag vart lite, aldrig! 
sen började jag kolla på filmen, nån om 11 september :D skit bra! gick över lute i bröstet men hade fortfarande svårt att andas. 

inatt har jag bara kunnat ligga på min högra sida, allt annat har gjort för ont i lungorna :( 
gick upp vid kvart i 7 för att ringa Boken och säga att jag inte skulle komma för det gjorde för ont. sen somnade jag om och när jag vaknade gjorde det knappt ont längre :D :D vilken lycka! kunde ligga på rygg iaf :D wiiii! somnade igen efter at gustav gått och när jag vaknade igen vid 10 var allt det onda nästan borta :D äntligen har medicinen börjat hjälpa :D 
nu har jag knappt ont alls, känner nästan inget och det är sååå skönt :D 
ska stanna hemma från praltiken imorgon med, så tråkigt där så man tar ju varje tillfälle man får att stanna hemma :D så går jag dit på fredag igen :D gött!

nu ska vi käka. får se vad det blir, dom andra vill ha pizza men det vill inte jag. usch, flötig mat får mig att må illa ibland.

älskar dig gustav! 

Kommentarer
Postat av: sara

haha det låter lite kul :P varför kunde du inte bara skita i kvittot? du har väll aldrig skadat dig när du spelat så..

2007-12-12 @ 18:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0