måndag igen

inatt drömde jag faktiskt världens mardröm :O det värsta va att jag inte vaknade av den utan fortsatte drömma.
jag jobbade på ett sjukhus och en dag blev jag jagad av en psykstörd patient :O ingen verkade fatta att jag va hur jävla rädd som hellst! haha, han jagade mig med handdecinfektonsmedel :O (sånt man tar på händerna när man ska gå till nästa patient) han sprutade i mina ögon så jag inte kunde se och sprang efter mig överallt.
visst, det låter hur kul som hells men jag va livrädd! (på riktigt med)
sen helt plötsligt låg jag i en sjukhussäng med några från min familj som satt brevid :O men jag såg inte ansiktena på dom utan bara ansiktet på gustav, helt sjukt. sen kom den där psykstörda patienten in i rummet utklädd till doktor så jag började skrika och ingen förstog varför. sen, snabbt som fasen tog han fram en stor jäkla spruta och tryckte in i min hals och sprutade in ngt :S när han gjort det kände jag mig sömnig och gustav sa typ "du kommer somna och aldrig mer vakna" så jag gav han en puss och sen "dog" jag :O (jätte läskigt)
men det bästa av allt va att jag inte dog utan jag vaknade sen men då va ingen där förutom den psykstöda patienten, han låg brevid mig i sängen så jag började skrika igen och sprang fram till några som va på balkongen inne i rummet men dom fattade inget :O 
där efter vaknade jag (på riktigt) och kunde inte somna om. 
jag och mardrömmar går bara inte ihop, jag kan bli jätte rädd för minsta lilla för jag gör det till ngt hemst inne i huvet. som när jag va lite drömde jag mardrömmar om dinosaurier och Titanic :O vad är det att drömma om då? :P 
och skräckfilmer ska vi inte tala om, jag kan inte sova på nån vecka! :S 
jag har drömt mardrömmar om Halloweenfilmerna, scream (iofs va det ett tag sen) 
jaja, nog om det :P

nu sitter jag på jobbet, ska lyssna på lite ljudfiler när gustav får dom klart :D

2 dagar kvar på praktiken
4 dagar kvar till Finland :D

älskar dig gustav! 

Kommentarer
Postat av: therese

du å kudden var ju ett givet par varje gång vi kollade skräckfilm;)

2007-12-17 @ 21:23:29
Postat av: sara

jag får ju hålla med teta där :P

2007-12-19 @ 21:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0